söndag 11 mars 2007

The Ark vann...

Vilket jag tyckte var himla bra i och med att jag hade hejat på dom genom hela melodifestivalen. Tycker det är trevligt med melodifestivalen för den tycks engagera nästan alla svenskar och det är det ju inte mycket som gör utom när det är dags för att deklarera och göra avdrag.

Vi hade i alla fall bunkrat upp med chips, dip och läsk inför kvällen. Så när en polare till min sambo kom med pizza en stund innan festivlaens början så var kvällen fullbordad.
TRODDE JAG...
Någon som vet vad som händer om man får i sig stafylokocker när man äter pizza?
Det vet jag. Det börjar med ett lite mindre åskmoln i magen som mullrar lite, men stafylokocker nöjer sig inte med det, utan sen ska maten ut också. Man är oerhört snabb in på toaletten. Det går i en så där 200 km/h för att man ska hinna. Sen när toabesöken äntligen var klara så var det dags för frossa, och jävla vilken frossa jag hade. Hackade tändet så hemskt att jag var tvungen att spänna käken annars hade jaginte hört nått från melodifestivalen.
Nåja, nu gick det ju ganska bra den här gången. Slutade upp efter bara ett par timmar som tur väl var. Men chipsen ska jag ta ikväll istället...

Inga kommentarer: