måndag 14 maj 2007

Jag bor granne med två tonåringar....

Det bor två tonårs killar under mig, SJÄLVA. Alltså inga föräldrar. Vet ni vilket oväsen dessa två grabbar kan ställa till med. För att inte tala om alla andra tonåringar som vallfärdar hit för att festa. Men tänk er själva vilket drömläge det är för killarnas polare. För hur ofta har annars tonåring tillgång till att festa nånstans där det finns både toalett och en soffa att sitta i. Det är ju rena Grand Hotel jämnfört med att sitta gömda i en park på stan för att inte bli hittad av "Vuxna på stan".
Jag förstår att dom vill festa och ha kul. Men nått jag inte förstår är vad som får dom att ha allsång vad ända jävla gång, och jag kan säga att ALLA tonåring i denna lägethet tycks gilla allsång för dom klämmer i långt ner från tårna varje gång. Dom måste vara "Allsång på Skansens" mest trogna tittare. En sak till som jag har lite svårt förbortsett ifrån att hunden börjar skälla varje gång försöker ta sig in i trappen när den är LÅST, det är dessa tonårs tjejer. Dom ränner ut och in oavbrutet och så hittar dom nån utanför som dom känner och då börjar dom låta som ett brandlarm.... *Wheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii* ÄR DUUUU HÄÄÄÄÄÄR.... Ok, "är du här" så långt fattar jag. Men varför skriker dom, gör det ont nånstans eller?

Det är tydligt att man börjar bli gammal när man reagerar på hur "dagens ungdom" beteer sig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyst efter 22 hoppas jag annars lägg en lapp i brevlådan funkar inte det knacka på en morgon kl 08.00 för att förklara läget.. *asg* då borde dom förstå..