måndag 5 februari 2007

Ush, vilken jobbig dag det varit...

Jag är alltid ledig måndag vilket är såååå skönt. Men idag känns det som om jag har tillbringat större delen av dagen på min cykel. Först cyklade jag från ena ändan av stan till den andra för att uträtta ett ärende sedan hem igen. Mitt på dagen så skulle jag ner till stan och shoppa nya kläder till morgon dagens händelse (vilket jag kommer blogga om imorgon). Väl nere på stan så ringer dom från jobbet och är sjuka så det var bara att cykla hem igen och gå ut med hunden för att sedan cykla ner till stan igen för att jobba. Men jag kan säga att när jag cyklade hem från jobbet svor jag dyrt och heligt på att absolut inte cykla mer idag, och det har jag inte gjort heller.
så nu känns det som om att jag inte behöver nått Friskis & Svettis pass den här veckan...
Så nån vidare lugn och jobb fri dag blev det ju inte direkt....

Inga kommentarer: