tisdag 6 februari 2007

Filip Hammar, Fredrik Wikingsson och Bobbo Krull...

var och besökte mig idag. Dom skulle göra ett repotage på jobbet till 100 Höjdare som går på kanal 5. För en annan som är inföding i Nybro och knapp sett stor stan eller några kändisar var ju det här dagens upplevelse. Det tyckte nog några andra ifrån Gallerian oxå som med nyfikna blickar följde tv-teamet. Måste säga att hela teamet var mycket trevliga. Men när Fredrik upplyser mig om att jag ska va "vän med kamera" så poppade en tanke genast upp i mitt huvud. Kameran lägger på 5 kilo. Efter att den tanken poppat upp så hade jag väldigt svårt att bli kompis med kameran. Nåja, antagligen har jag gjort mig själv till totalt åtlöje när jag stog jätte nervös och bräkades på småländska under en intervju med dom. Men men, jag är inte den som är den... Det bjuder jag på =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser fram mot att se surtant på tv. *ler*...

Även spegeln lägger på 5 kg så tänk vad smala vi är egentligen..