fredag 2 februari 2007

Naken Yoga!

Nu finns det naken yoga att utöva i New York, och intruktör är Aaron Star. Han menar att det inte är något sexuellt över det utan att det uppkom av att han råkade säga att man skulle träna utan kläder en gång under ett pass för att alla var så svettiga.
Jag som är lite små blyg och ogärna visar mig naken känner att detta inte är en trend jag kommer att haka på om den kommer till Sverige. När man som jag beslutat sig för att inte fixa till sig och uppnått en ålder av 30 + moms, så hänger det lite varstans. Så jag får nog träna upp självförtroendet innan jag vågar mig på naken yoga med mina häng tuttar och cellulit rumpa...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om det inte är nåt sexuellt så kan dom ju lika gärna ta på sej kläderna igen...

Anonym sa...

Nackdelen är väl risken för friktionssår för nybörjaren :-D

Anonym sa...

jag vill gärna göra yoga naken det är härligt, eller gym eller idrott