måndag 5 februari 2007

Hon smiskar sina slavar- om de städar!!!

Såg precis programmet på Outsiders på kanal 5 om henne och hennes slav. Det där med BDSM är nog inte riktigt min grej, varken tar eller ger stryk(pisk). Men alla kvinnor i det här avlånga landet måste nog erkänna för sig själva att innerst inne så är det nog en sån slav vi alla skulle vilja ha i våra hem. En slav som tog hand om alla tråkiga sysslor så som städning, tvättning, rastning av hund etc etc.Och allt dom vill ha i betalning är ett par piskrapp. Det har ju liksom alla råd med. Så jag har full förståelse för varför hon gör det, och det tror jag dom flesta kvinnor har som kommer hem till ett köksbord fullt av smulor.

Jag vill i alla fall ha en sån, undra om man kan skicka efter en på nätet (hoppas frakten ingår)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära Surtant,
Det tror jag faktiskt att Du kan,
själv funderade jag på att erbjuda mina tjänster så pass att jag kollade upp restiden till Nybro.

Det är lätt att raljera över längtan att vara ägd samtidigt som denna relation uttrycks i sexuella termer.
Frågan är hur allvarligt Du vill ta på ägandet.
Jämför ansvaret Du tar för Din hund

Gunnar