söndag 18 februari 2007

Man lär av sina misstag!!

Men det har tydligen inte den här transvestiten gjort. Åter en gång blivit ner slagen pga att hon/han inte talan om att han/hon är en transa. I Aftonbladets artikel kan man läsa att transan fick tänderna inslagna efter att ha tagit hem ett ragg och inte talat om att han/hon var transa.
Tja, om jag ska va riktigt ärlig så kan jag nog inte tycka synd om den här transan. Om man luras på det här viset får man nog räkna med att få en och annan käft smäll. Visst har du rätt att va transa, inget fel i det om det känns rätt för dig. Men räkna inte med att alla andra ska acceptera det, för det gör dom inte. Helst inte om du undanhåller att du är transa tills det är dags att hoppa i säng.

UPPDATERAT:
Pga. att folk trodde tydligen att jag var homofob bara för att jag tyckte det var fel av en transa att föra något bakom ljuset. Ni som nu tror att jag är homofob har FEL. Har inget emot bisexuella, homosexuella, transexuella eller vad man nu kan ha för sexuell läggning. Men däremot tycker jag man ska va ärlig mot sin omgivning om sin läggning...

6 kommentarer:

Anonym sa...

En kvinna möter en man. Tyckte uppstår. Mannen följer kvinnan till hennes lägenhet. Väl framme plockar kvinnan av sig peruken, lösögonfransarna, kontaktlinserna, löständerna, bröstinläggen, lösnaglarna, gördeln…
Mannen känner sig lurad. Han misshandlar kvinnan svårt. Det är inte första gången den här kvinnan blir misshandlad. Flera män redan innan har känt likadant. Visst har man rätt att förbättra sitt utseende men räkna inte med att alla accepterar det när du väl avslöjas. Man måste komma med sanningen direkt! ”Hej, jag heter Maja, jag har fejkat mitt utseende på följande vis… så att du slipper slå mig om du skulle råka hamna i min lägenhet senare på kvällen” :-o

Anonym sa...

Man lär sig av sina misstag. Så förhoppningsvis även denna man som följer hem en för honom helt okänd kvinna för att ha sex – och blir grymt besviken. Kanske nästa gång tänker han efter två gånger….

Anonym sa...

Man har alltså rätt att ”transa” ifall det känns rätt för en sjäv. Men samtidigt får man också räkna med stryk av någon som inte accepterar transandet… Homosexuella har också rätt att vara homo – så länge de inte visar sitt nylle utomhus bland folk. För där riskerar de att få stryk av vanliga hederliga medborgare. Det är också helt i sin ordning att bli uppraggad tidigt på en lördagsmorgon av en okänd kvinna och direkt följa med henne hem i hopp om sex. Men samtidigt får man ju räkna med att få stryk av någon – t.ex. kristen fundamentalist - som inte accepterar den sortens beteende… eller?

surtant sa...

anonymous #1:
Lite skillnad på att piffa upp sina hänbröst med en push-up och inte tala om det än attt låtsas vara kvinna och inte tala om det.

anonymous #2:
Aboslut... Vi får hoppas på att även killen lärt sig en läxa.

anonymous #3:
Öööh,v et inte riktigt vad jag ska svara en så korkad kommentar, men ska göra ett försök. Ingen har rätten att ge nån stryk, men ingen har heller rätten att luras. Homosexulla har full rätt att va homosexuella inomhus, utomhus, på bio, på jobbet och på krogen etc etc. Vem som raggade upp vem har ju ingen större betydlse och jag kan inte för min värld förstå vad en kristen fundamentalist har med det hela att göra.

Anonym sa...

För om man inte är ärlig så förtjänar man en käftsmäll? Ska jag få ge dig på käften varje gång jag känner att du inte är ärlig?

surtant sa...

anonymous:
*SUCK*....*DUBBEL SUCK*
Vad någonstans har jag skriv att det är ok med våld? Du får gärna tala om det för mig för jag vet verkligen vart/när/hur jag skrev det?
Det är aldrig ok med våld eller stryk, men ibland kan man ju som männsika försöka undvika att råka ut för det genom att tex va ärlig om sin sexuallitet tex...