söndag 4 februari 2007

Fy bubblan va dåligt....

Nu är ju inte jag lika haj på schlagers som Bert Karlsson, men nog fan var deltävlingen igår ur usel. Jag måste nog säga att denna deltävlingen i melodigfestivalen var nog bland det sämsta jag har hört. Tommy Nilsson och Anna Book knep poäng på sina redan kända namn i schlager sammanhang men Elin Lanto kan jag inte för min värld förstå hur hon fick poäng. Visst Elin Lanto ser ju bra ut och framträdandet var ju ok men är det liksom inte låten som ska va bra???
Ja ja, Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så tycker jag ju alltid att "fel låt vann" bortsett ifrån Lordi som knep titeln när det väl gällde förra året.
Nåja, vi får väl hoppas på att dom sparat dom bra artisterna till dom resterande deltävlingarna. Men om det är samma kvalité på resten av bidragen så kan vi nog likaväl skita i att skicka nått till slutspurten i Finland...

Inga kommentarer: