torsdag 2 augusti 2007

Och så var snart semestern slut!!!

Nu har jag snart haft mina 5 veckors semester, men jag måste nog säga att vi hunnit med en hel del som att tex flytta och en vecka på gotland. Flytten har tagit sin tid men nu är det bara flyttstädningen kvar. Det är kul att flytta in men inte kul att flytta ut. Men men, nu är vi alla fall på plats och mitt bredband är tillbaka vilket har varit saknat kan jag säga. Min semester har ju varit ganska regnig och trist som för dom flesta andra. Här nedan hade jag tänkt att spendera några lata dagar i solen, men ack vad jag bredog mig. Det har inte stigit över 19 grader i poolen eftersom att solen inte varit framme, så ungarna har badat med jag har inte ens doppat mig än, badkruka som jag är.


Men hunden trivs med att ha eget revir att försvara, hon står stolt och kollar ut över tomten och talar om med ett morrande vilka som får gå på trottoaren. Jycken har även lyckats dra en kabel mitt på gräsmattan igår, vilket jag givetvis missade när jag klippte gräset. Så den spred jag lite fint ut över hela gräsmattan med gräsklipparen hjälp för att sedan lyckas kliva i.


1 kommentar:

Anonym sa...

*asg* antar att det inte blev någon minikabel helt enkelt..