måndag 10 mars 2008

Sållar inte AF bland sina annonser?

Den här platsannonsen hittade jag nu på morgonen på Arbetsförmedlingens hemsida.
Tur jag har arbete, för om jag skulle bli tvungen att söka det här jobbet så skulle jag behöva inhandla spåkula, kvast och en svart katt för jag äger bara en en vit kanin och en sopborste.

Astrologer, Häxor o Medium sökes

ENGLUND, DEBORAH

Publicerad: 2008-03-07

10 platser Sista ansökningsdag: 2008-04-06

Jag söker människor med ockulta kunskaper o krafter för arbete hemifrån. Du kommer att tala med kunder via telefon och hantera deras frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, spökerier, försvunna saker, magi etc, etc

Du behöver ha tillgång till en fast telefonlinje, kortlek, spåkula, kvast, svart katt o ev dator.

Arbetstid/Varaktighet
Tills vidare
Heltid/Deltid

Inloggad efter schema. Störst kundtillströmning kvällar o helger.

Lön
Rörlig lön
Bet 4 kr per minut

För er som redan tar kvasten till jobbet varje morgon och känner för ett karriärsbyte till professionell häxa och glömt spåkulan hemma och kaffesumpen är slut så har jag länken här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror det är så enkelt att någon skojar med någon.
Kanske en fördelsedag?