onsdag 31 januari 2007

Så blir du en internetkändis!!!

Enligt Aftonbladet artikel finns det 6 enkla knep för att bli internet kändis. Om man nu vill bli kändis? Inte nog med att det finns gott om B-kändisar efter dokusåpor som hankar sig fram genom skandaler, nu ska vi ha C-kändisar via bloggar. Är det nån som vet hur många bloggar det finns ??? Jag vet verkligen inte, och att synas bland alla bloggar är inte lätt.
Mitt mål med min blogg är i alla fall att göra min åsikt hörd. Men kändis har jag då rakt inte räknat med att bli för jag trivs bra med att va lite små anonym i mitt lilla brukssamhälle i Småland...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett av knepen för att bli en internetkändis var att man skulle vara aktiv med att skriva i andras bloggar för att på så vis få dessa att titta tillbaka.

Petter Malmehed sa...

Internetkändisar är det bästa som finns. Som AVGN eller TGWTG, men ingen kan bli riktigt känd via en blogg. Videor är svaret.