onsdag 28 februari 2007

Nu är det fel att blogga också!!!

Det verkar i alla fall så om man läser Svd:s artikel om Carl Bildt och hans bloggande. Där skriver de att Carl Bildt endast bloggar för då slipper han att konfonteras med frågor som han annars får i media.

Tja, kanske ligger nått i det. Men hur partisk har inte media verkat sedan alliansen kom till makten. Man kan ju tro att varenda journalist är vänsterpartist eller sosse. För all pajkastning som varit på alliansen och på Bildt så är det väl inte konstigt om Bildt väljer att säga sin åsikt på sin egen blogg istället för i media. Där har han ju i alla fall möjligheten att uttrycka sig fritt utan någon journalist vänder på orden han har sagt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Har just stött på din blogg, då jag håller på att lära mig blogga.
Kul att du bevakar Nybro som jag bor i. Håller med om att Carl Bildt nog mår bäst av att blogga fri från journalister.

surtant sa...

Anonymous: Kul att du hittat till min blogg =)

Ett tips är att när du lägger kommentarer så länkar du tillbaka till din egen bloggsida så att tex. jag kan gå in och läsa på din blogg och även andra besökare på min sida...

Från en inföding till en annan =)

Vi på Kantarellen sa...

Va´? Finns det fler än du och jag som bloggar i Nybro?

surtant sa...

mamselamsen:

Jaaaaaaa...

Jag blev lite snopen själv faktiskt, men nu är vi inte ensamma om Nybro bland bloggarna längre...