måndag 5 februari 2007

Måndag morgon...

och lite allmänt uttråkad. Men igår så började min sambo tjata om sport och han skulle titta på sport på tv:n efter att han läst sportbladet i Aftonbladet. Fy fan vad jag är trött på sport. Jag är inte ett dugg intresserad. Men jag började fundera lite på vilka grenar i VM jag skulle kunna ta guld i. Resultatet blev förjande:


  • 1000 meter skvaller

  • kula (om den får sitta på magen)

  • kast med liten ciggarett fimp

  • 100 m kaffe pimplande

  • 20 km gång (på Ikea)

  • maraton (gäller endast vinter VM under januari rean)

  • Störtlopp (endast vid after ski)

  • slalom (en fredag eftermiddag på Ica med kundvagn)

  • 400 m chips & dip




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kul bild! Är fotbollsnörd men inser själv hur löjligt det ser ut med gubbar i mur. Kan jag låna bilden till min blogg? undrar Ronaldinha
http://fotbollsnordar.bloggtopp.com/

surtant sa...

Absolut... jag har själv "lånat" den på nätet nånstans :D