fredag 8 juni 2007

Paris Hilton klarade inte fängelsevistelsen!!!

Men att nånting sånt här skulle hända var ju nästan väntat. Man kan läsa på Aftonbladet, DN och SvD om denna händelse, precis som om det är något totalt oväntat som hänt. Men jag måste nog tycka att det är ett jävla daltande med denna Paris Hilton. Hon har gjort sig skyldig till ett brott och fått sitt straff och då får hon fan avtjäna det som alla andra. Det skyldes på hennes mentala ohälsa och att hon gråtit sig igenom dom tre nätterna hon faktiskt han spendera i fängelse innan familjens superhjälte till advokat lyckades få ut henne.
En sak jag undrar lite över är ifall alla andra som sitter i amerikanskt fängelse kan gråta lite och skylla på att dom mår dåligt och efter det ta sin väska och gå hem. Jag kan tänka mig att dom flesta som sitter inne gråter en skvätt varje natt. Man kan ju bara föreställa sig hur många tårar och sömnlösa nätter det är på "death row", men där snackas det inte om nån strafflindring.

Men det här bevisar ju att vi inte är lika inför lagen...

Uppdaterat:
Jag hade tidigare lyckats med en särskrivning i min rubrik och ber om ursäkt. Det har tydligen orsakat så mycket obehag för vissa att dom måste kommentera det hela. Men det jag inte förstår är varför dom tar sig tid att kommentera mina särskrivningar men inte mitt inlägg????

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med om det.
Stackars lilla Paris, klart att det är synd om henne så låt hon slippa konsekvenser av sitt handlande...

Jävla dalt som sagt

Anonym sa...

ehh, "fängelse vistelsen", sluta särskriv för fan

/Jens - bittrare, bättre.

Anonym sa...

Var var det fängelse eller vistelse hon inte klarade av?

/Särskrivningspolisen