söndag 15 mars 2009

Vann rätt låt???

Denna fråga ställer sig många svenskar efter att rösningen är klar i melodifestivalen. Den ända jag kan säga om det hela är att jag är jävligt nöjd att inte Caroline af ugglas vann, för då hade väll resten av Europa trott att vi svenskar var väldigt säregna och dryga och ständigt kissignödiga(tänker på henne små bengester).
Nåja, många bloggar har skrivit sitt och nu skriver jag mitt "FEL LÅT VANN" fast det tycker jag ju nästan alltid, och alla artiklar i tidningarna lär det väl inte vara nån som har missat.

"Jag håller på att svimma”
Måns Zelmerlöws fiasko i melodifestivalen
Läsarna: Det var rätt låt som vann– men Caroline af Ugglas var bäst
Operasångerskan Malena Ernman tog hem segern i Melodifestivalen 2009
etc etc etc.

Men en sak är säker, den låt som verkligen förtjänade att vinna fick man inte ens rösta på, surt sa räven...

Inga kommentarer: