torsdag 25 januari 2007

Bli en wannabe för 40000:-

Nicael Holt säljer sitt liv på Ebay för 40000 kr. Då får du hans namn Nicael Holt, hans telefonnummer, kompisar, potentiella älskare och ett dåligt förhållande till ett ex etc...
Låter ju som en lysande affär om man nu vill kasta ut pengar på att bli en "nobody". Men idén är ju inte så dum om man tröttnat på sig själv och istället för att gå i terapi säljer man sitt gamla jag och skaffar ett nytt.
I mitt liv händer det inte vidare mycket och det är ganska trist. Väldigt mycket vardag över mitt liv. Om jag skulle sälja mitt liv skulle det ingå: en 4:a på 100kvm, massa möbler, en löp tik, en kanin, ett akvarium, ett källar förråd fyllt till brädden, tre bilar, en husvagn, ett par cyklar, jobb i en djuraffär och en jävligt strulig relation till exet. Fast barnen och sambon behållerj ag nog för mig själv... Undra vad priset på mitt liv blir???

1 kommentar:

Vi på Kantarellen sa...

Jag lade också ut mitt liv till försäljning. Och vet du vad som hände?

Jag köpte det själv, efter att ha läst igenom allt men fick!