måndag 6 oktober 2008

Fy fan va jag är arg!!!!

Stogstan efter jobbet och skulle handla och konstaterade att någon hade stulit 500-lappen jag hade i plånboken tidgare i dag. Så som det verkar är det någon som varit fräck nog att gå in i vårt lunchrum på jobbet och själ ut våra plånböcker(i alla fall min). Men det är väl knappast någon idé att göra en polisanmälan för det är ju inte va någon som lär erkänna det och sen är ju bevisbördan lite knaper eftersom att då måste jag bevisa att det är just min femhundralapp den personen håller i handen.

Nåja, mitt konstaterande är i alla fall att det finns ohederligt pack i Nybro och fräcka är dom också. Så får jag tag i eländet som gjort det så ska jag .............(CENSUR).............

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kanske var någon på jobbet som stal den?