tisdag 1 april 2008

SÖKES VVS-snubbe!

I mitten av september ringde jag Oskarssons vvs för att få vår ena toalett färdigställd, dom skulle först komma och kolla hur det såg ut. Dom varit här än och det är nu ett halvår senare. Fast redan två veckor efter utsatt tid tröttnade jag på att vänta så då ringde jag Nybro vvs-tjänst AB som skulle ringa tillbaka mig senare på eftermiddagen den måndagen, det har gått jävligt många måndagar sen dess och ingen har ringt. Så man kan väl säga att vi tröttnade på bägge företagen. Så nu ett halv år senare och fortfarande ingen hjälp, så ger jag hoppet till min blogg och hoppas på att det finns nån duktig vvs-snubbe som vill komma hit(inte bara säga att han ska komma utan verkligen dyka upp IRL).

SÅ NI SOM LÄSER DET HÄR:

Vi vill koppla in vårt badrum inom en snar framtid, alltså inte om 6 månader utan gärna under april eller maj i alla fall och råkar du nu vara rörkrökare eller känner en sådan kontakta mig.

Maila mig på annika_73@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

vi hade samma problem förra sommaren för att hitta en elektriker. Tillslut när jag blivit otrevlig efter flera veckors väntan så fick vi igång dusch och bad. Givetvis går båda på el *asg*